oroliga magar..

..gymnasiet börjar närma sig allt mer för varje dag, och alla blir vi lika oroliga.
inte om att börja om på nytt, visst är det också läskigt men just det här med vännerna..
men egentligen, vänner kommer vi alla tappa på våran långa väg här i livet, det kommer finnas så många andra vägar att välja på, vilket nästan vi alla kommer välja på.
det handlar om ens framtid, och det ska finnas spänning där också. inte sant?
vi kommer alltid ha tanken om att vara " bästa vänner " föralltid.
men baraför att gymnasiet står på spel eller hela framtiden så kan man fortfarande hålla kontakten osv.
det handlar om vilja, är båda eller alla villiga att aldrig släppa kontakten så gör man ju inte det, right?
vi ska inte göra det till en enda stor soppa, och chansa hela tiden om vilka som stannar och blablabla. det handlar mest om sig själv, hur mycket man själv är villig att ge på vänskapen.
för vissa är det slutet, för att man " växt ifrån varandra " bytt åsikter ja allt det dära.
jag tror på livslång vänskap som jag tror att många av mina kontakter är det här nog slutet på, just för att jag själv inte är så motiverad till det. eller för dom inte gett mig tillräckligt heller.
men vi får se, en dag i taget.
jag har mina käraste jag aldrig släpper, kan nämna några av dom baraför att dom har det lilla extra.
" Panto Jennifer Stina Linda.g/s Nette Joakim Emily Josefin Sabrin Martina Lindroos & Lööw "
Dom har det lilla extra, men såklart är alla vännerna speciella på deras sätt, jag menar att jag värderar dom här högre.
kanske lite taskigt, men men jag älskar alla och kommer göra mitt bästa på ena eller andra sättet att ha kontakt med dom alla.
men nej kände bara att berätta hur jag känner/tycker
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sabrin

Såå sööt Jenny. Älskar dig. Släpper dig aldrig<3

2008-07-30 @ 12:50:03
URL: http://sabbesabbe.blogg.se/
Postat av: jenny

:$ hihi tack hjärtat

jag älskar dig också och släpper dig aldrig<3

2008-07-30 @ 14:02:13
URL: http://onesecond.blogg.se/
Postat av: jeanette

vaa sööt jenny!

jag älskar dig skit mycket, och jag vet att jag har lite svårt att visa det, ta det inte personligt hjärtat. du betyder något alldeles speciellt för mig, och jag saknar dig grymt mycket! du ska veta att även fast kontakten är lite halv dåligt så finns jag alltid här för dig och kommer alltid att göra det älskling!

<333

2008-07-30 @ 16:20:29
URL: http://nettee.blogg.se/
Postat av: Anonym

(a), gud vad söt du är netto<3

du är speciell för mig också, och jag släpper dig aldrig.

vi måste ses snart innan jag börjar klättra på väggarna..

jag älskar dej av hela mitt hjärta, du har ett hjärta av guld! kommer alltid stå vid din sida<333

2008-07-30 @ 17:21:18
URL: http://onesecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0