packpackpack fuck

jag&min underbara mamma&pappa, har nu varit och handlat lite saker till mig inför resan.
så jag ska börja packa om vilken sekund som helst, känns lite tungt att packa som alltid.
varför vet jag inte, men en stor lättnad när man får lämna allt bakom sig för ett tag.
och bara njuta & försöka göra allt för att bli tajt med panto igen.
det är en vecka som kommer ge minnen för livet.
som skara, gud vad jag saknar det!
Men annars så har jag inte gjort så mycket träffade Linda.g en snabbis idag för hämta & lämna lite saker.
var och träffade Jennifer även en stund då jag var ute med Riga, vi satt och snackade ett bra tag.
känns skönt att få träffat den lilla filuren också!
men nej nu ska jag börja smått packa
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det var verkligen kul att träffa dig idag! Som sagt så måste vi göra det oftare! Och om du någon gång känner dig däppig så måste du lova att ringa mig! Ok? Ringer du så förstår jag , ok? Vet precis hur det känns och man måste verkligen komma på andra tankar så lova att du ringer , min älskade!

2008-07-10 @ 22:30:37
URL: http://rosapearla.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja absolut gumman måste vi det!

samma gäller dig hjärtat!

jag älskar dig jennifer!

2008-07-11 @ 00:06:43
URL: http://onesecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0