ska jag skratta eller gråta?

det är så jävla sorligt, hur en person kan vara så jävla patetisk?
att man ens orkar, åh blir bara irriterad på skiten

huh, jag är trött som bara den.

riga är ju här och det innebär långa promenader hela tiden.. men men det är värt det!
Idag följde min kära vän Linda med mig som moraliskt stöd när jag skulle på möte med Thomas, även mamma ställde upp och följde med mig.
så nu har vi ändrat mina val, nu äre bara hantverk som gäller! så bara att hålla tummarna att ja kommer in på något av valen som jag borde, så nu kanske man blir glad av att se beskedet än senast då jag ville gråta! haha
Men nu känns det bra, sen fick jag&linda skjuss hem igen av söta mami!
när vi kom hem gick vi på en långpromenad med riga och hyrde filmen ; säg att du älskar mig  och köpte lite gott&smått.
sen häckade vi oss framför tv:n efter filmen skulle linda hem och jag&riga gjorde sällskap.
och nu ska jag städa rummet ( det andra rummet ) haha.
och gotland på lördag är taggad men ändå inte, just för att panto&jag inte står varandra sådär nära varandra. hm..
och jag har så mycket saker att ställa till rätta innan, får se hur allt går.
men nej nu ska jag kila
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0