smile for me

" det ända som betyder något för mig är att veta att du är lycklig och veta att du har ett léende på läpparna "
världens finaste sms jag någonsin fått <3
nu vet jag varför jag föll för dig

hursom helst, idag har jag inte gjort så mycket.
hade tvättstuga med pappa idag, sen efter det tog jag mig en dusch och käkade.
sen låg jag och sola i 2 tim typ på balkongen, helt underbart!
så lite färg har man hihi.
juste var även på en långpromenad med vovven också.
idag så ska jag nog träffa Sebastian, men det är ju så himla långt så får se om jag orkar.
annars ska jag nog bara sega förfullt hemma och ringa min baby snart.
men men nu ska jag sluta skriva innan det blir en massa rader av ord.
så puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0