sömnproblem

igår kväll/natt var jag och mötte mina kära vänner Alex&Max även Erik,Niclas och han's tjej var med dom.
men dom drog hem och gullig som jag är följde jag med Alex&Max en bit hem.
Var hemma vid 1 tiden igen och satte mig här nördigare än någonsin.
Snackade en stund i telen med Alex och kom fram till endel saker.
yes ett problem avklarat! jag är lycklig
kom i säng vid 3 tiden och somnade ganska fort.
hade en märklig dröm om att Idol programmet skedde hemma hos mig, i mitt vardagsrum haha.
det var kul, vaknade vid halv 2 tiden idag.
ont i halsen & feber, toppen, bättre än såhär blir det inte bara.
fixade käk åt farsan&mig och till hunden, tog mig sedan en timme's promenad med hunden och är nu hemma och utmattad. jag behöver sömn och värktabletter .
ska ha tvättstuga nu också, jippi!
och imorgon väntar en dags jobb, hunden ska med. får se hur det går.
aja wish me luck
nu väntar tvätten på att tvättas
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du åka till gotland? :)

2008-07-09 @ 17:11:46
Postat av: jen

jajamensan:)!

2008-07-09 @ 17:33:29
URL: http://onesecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0