söndag kväll

vissa saker är svårare än andra saker att glömma

Halloj!
Idag har jag tillbringat dagen mest med min bästaste granne Jovana!
var först på morgonen och handlade endel saker, även min söta mamma köpte mig en klänning! tack mami<3
Sen drog vi hem och jag o jovana solade lite, sen var vi och mötte malou med riga, som nu ska stanna här ett litet tag framöver.
Så vi har varit med hunden på en riktigt långpromenad i 2½ timme, inte illa.
Var med micke och han's hund safir ett tag, mysmys!
Men ikväll blir det en hemmakväll med film&godis, och imorgon blir det att gå upp tidigt ska ha ett möte med Syon på medborgarplatsen, jobbigt men men.
Nej nu ska jag slita mig härifrån
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0