trött

det är när du kollar på mig, det är då jag måste akta mig

jag förstår mig verkligen inte på dig, den senaste tiden har du fått mig att falla,gråta,lé.
jag vet inte vad du vill åstakomma, vara din eller någon annans?
eller bara tillhöra dig? äre vad det handlar om, att tillhöra någon utan vara någons?
jag vet inte och vill inte veta längre, det är över sen en tid tillbaka.
jag lér nu och står på egna ben och vet du jag mår fan så mycket bättre utan dig.
det finns ingen osäkerhet i mitt liv, jag trodde jag hade allt om jag hade dig.
men nej nu har jag allt jag någonsin kunna drömma om.
jag är lycklig för jag vet vart jag själv står.
det är inte du längre, nu är det någon annan.
han som var innan dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0