tvekar

jag har börjat tveka rejält nu på Gotland's resan som jag såg så himla mycket framemot tidigare.
men nu känns det bara dumt att åka dit, jag&panto har knappast kontakt eller något?
så varför inte stanna hemma då istället och låta henne ta med någon annan sofie t.ex.
jag är osäker på hela situation.. hon ville trots de här att jag skulle följa med.
det känns konstigt, men blir det värre så får man ju vända? inte sant?
jag ska göra mitt bästa.
aja har packat endel nu och har snackat väldigt mycket med joakim&hoffe också, saknar dom filurerna!
men nej nej nu ska jag ladda mp3:n med musik och vänta sms sen väntar sängen.
och en ny morgondag.. bäst att jag sover innan alla tankarna gör mig allt förvirrad.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0