utmanad

Jag har blivit utmanad av sabbe :)

Regler

- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 3 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din blogg
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
- Långpromenad med hunden
- Apoteket och hämta medecin
- Vila
- Träffa Jovana
- Ta ett varmt bad

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Var 5 år då och lekte förmodligen då eller sov vid den här tiden.

Ställen du bott på?
Haha har typ bara bott här eller typ 5 min härifrån

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
- Skämma bort mig&familjen och släkten lite ;)
- SHOPPA
- Resa världen över med nära&kära
- Bygga hus och sånt
- Ge bort pengar till typ bröstcancer grejerna och sånt

Jag utmanar:
Nettee
Stina
Jennifer

Kommentarer
Postat av: Sabrin

Haha jag glömde säga att jag hade utmanat dig. Pusspuss<3

2008-07-08 @ 23:57:47
URL: http://sabbesabbe.blogg.se/
Postat av: jeanette

nu har jag gjort utmaningen haha :)

jag älskar dig jenny! förlåt för att jag sällan visar det

2008-07-09 @ 21:56:55
URL: http://nettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0