vila i frid

fick ett väldigt tråkigt besked idag av våran granne, att våran granne som även är en vän till familjen har gått bort.
vilket slog ganska hårt mamma om bröstet, det är tufft verkligen för alla nära&kära till henne.
jag tänker inte nämna något namn eller så, utan säger bara vila i frid <3.
jag fick även en tanke i det hela, att en sjukdom kan ta ens liv.
och hur svårt det är för henne's man just nu, han har säkert fallit som man gör när man förlorar någon.
är man stark om man tar sig upp själv eller om man får hjälp av någon att ta sig upp?
och hur många det har drabbat egentligen, och ännu finns det ingen lösning till det hela.
usch, jag mår dåligt av tanken.
jag ska verkligen göra allt för att stötta mamma nu, hon behöver oss i familjen.
och henne's man ska vi också ge all stöd.
nej jag måste sluta skriva nu, ett stort stöd till alla som har cancer och deras nära.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0