00.28

nu är klockan lite över tolvslaget, och jag är pigg&glad igen.
som när jag skrev i förra inlägget att jag saknade hoffe just att få ha någon som lyssnar, tror inte ni han loggade in?
jag vart överlycklig och fick lätta på alla känslor jag haft inne, det var så skönt och det bästa är att han förstår oftast men om inte försöker han verkligen :) så det känns super bra nu.
inte nog med det går det as bra för hans band nu, dom ska spela på Pretzeltown en festival som håller till i Södertälje, en 3-dagars festival men börjar redan den 21 augusti.
då jävlar ska jag dit! =D gud vad kul, jag är verkligen glad för deras skull att det gått så bra:D
Men men jag borde sova snart för jag ska upp tidigt imorgon börjar jobba klockan 13.00 men innan det måste jag&pappa slänga ut min garderob ur rummet och det tar ju sin stund men men de blir ju bra sen förhoppningsvis haha:D
men nej nu väntar en kopp té sen sova:D
god natt på er och sov gott
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0