äckel fötter

inte för att äckla er eller så gör jag det iaf, jag har fot fobi för mina fötter just nu!
uschuschusch..


aja idag var det "basgruppensdag" då vi var i djurgården och solade och kastade frisbeé och sånt dära mysigt!
efter det åkte vi till grönan = jag&panto&joakim&sofie och lilla linda var även jessica,pennanen och erik va där :D
ska inte berätta om hela dagen där förutom att jag åkte fritt fall och sen tilt 2 ggr! WIIIHUUU och även Panto fick jag med mig av min otroliga charm ;) *stooooolt*
ja men det var kul däär:D hihi
nu sitter jag&panto iaf. hos mig, och hon ska slaggish här brevid mig;) olalala (8)
aja avslutning imorgon helt sjukt! åh längtar men ändå inte..
aja berättar mer imorn!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0