älska vädret

första sommarlovs dagen!
vaknade ganska tidigt idag för jag hade bokat tid för tvättstuga, gick upp och gjorde det jag skulle.
när jag/pappa var klara med tvättstugan så gjorde vi oss en härlig frukost och satt i solskenet på balkongen och käkade frulle, skönt.
sen åkte mamma&pappa iväg till slagsta för ha de mysigt att spela minigolf och allt.
så då var jag ensam hemma, solade ett par timmar, hade nästan en timme's långt samtal med Jennifer då vi pratade om allt, härligt.
sen fråga panto o sofie(?) om ja skulle med till uttran att bada men tackade nej, tänker säkert usch vilken tråkig jävel men ja haha efter ett tag kom Simon hit och gjorde mig lite sällskap.
Sen inom kort gick vi ner och pratade lite med dawe&jerry också,=D
åh nej, imorgon åker Simon till finland :( och är borta i hela 10 dagar, usch va tråkiigt.
aja nu väntar jag iaf på att maten ska bli klar hihi, sen ska jag vara barnvakt en stund, så ut och gunga och sånt dära haha!
Så slapp-dag idag, imorgon ska jag däremot ta mig ut och ha kul, tompan och dom ville dra med mig nånstans men de får vi se ;)
ska sluta blogga och gå från datan haha
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0