blabla

don't just stare at the problem, fix it, if you really love the one its all about.

Onsdag en ny dag med nya möjligheter.
försökte fixa endel saker till rätta men det funkar inte om alla ska skylla ifrån sig hela tiden.
två mindre att lita på, vem är näst egentligen?
aja bort ifrån det..
idag tog jag en rejäl sovmorgon och det behövdes, tog sedan ett långt bad och satt sedan och diggade till
håkan hellström<3
Jovana smsade och frågade om jag var sugen på att gå ut på en promenad, klart ville jag det och drog på mig kläder och drog ut i ca 2 timmar. centrum sen för att möta syrran och handla tacoos tills ikväll.
så nu är jag hemma och väntar på att mamma ska ha bytt om och skit så vi kan äta och sen glo fotboll i högsta grad, tyskland-turkiet, jag hejar helt klart på tyskan ! haha.
får se sen blir det film dags med farsan mys!
Aja sen sova och imorgon jobbajobbajobba då får vi även veta var vi kommit in på gymnasie!
usch vad pirrit men kul.
haha
ska dra nu maten ropar på att bli uppkäkad
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0