blåsigt

halloj i skeppet
idag har jag varit i skolan och tömt mitt skåp vilket inte var en höjdare i det här vädret, blåser som satan ju!
Efter det träffa jag panto en snabbis sen hem igen, kom hem och åkte direkt iväg med pappa för handla presenter till Mamma som fyller år på fredag! wihu, så på fredag tänkte jag baka en massa för överraska mamma hihi.
sen kommer nåra hit då ska bli väldigt mysigt.
nästa vecka har jag planer för att ta flyget till finland och vara där i en vecka typ så kommer jag hem ganska lagom till festivalen om dte nu blir dte får vi ju se.
är ensam hemma 9 dagar i augusti också som inte alls sitter fel innan skolan börjar och skit ska bli helt jävla underbart!
haha längtar!
aja idag ska jag bara ta det lungt kolla gossip girl sen fotbollen ikväll med farsan och så.
ska även slänga i mig något nu när hela dagen varit i full rulle, skola,handlat och städat -.- uschusch
aja mat väntar
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0