can i hold you one last time

jag är förälskad i låten The kooks- one last time,
jag kan inte sluta lyssna på den och jag kan inte släppa tanken på hur ni förstörde det sista av mig. jag vill bara lägga mig ner ute mitt på marken i ösregnet och undra om jag gråter eller om det är regnet. jag vill det lika mycket som jag vill gömma mig och undra om någon letar efter mig.
jag är förstörd på djupet, jag är besviken, jag är rädd att alla är likadana, jag vet inte vad jag känner längre.
jag vet bara att det är hoffe jag saknar just nu, bara få prata med han.
men det är också i det förflutna.
ja det var verkligen bättre förr, hoppas på att gymnasiet blir bättre än det här.
glädje och inte tårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0