dags att börja lé

jag har alltid klarat mig och kommer alltid att göra det, inget kan få mig ner på knä.

jag antar att det är dags att börja lé och försöka tänka på annat.
och börjar redan nu, är super glad över att jag har er vänner annars skulle jag troligtvis gråta än,
visst kan man inte sluta helt men ni får mig att fortsätta lé.
speciellt ; Simon,Panto,Amin,Sabrin,Linda.g, Joakim, tack för allt ni gör<3
jaja kom hem för en stund sen då ja&mamma var och handlade lite, mysmys.
idag blir det än slappkväll hemma, ska nog hyra film och handla lite gott&smått till djuren också.
imorgon ska jag nog tvinga upp mig till stan för att hämta lite skit, ska även försöka dra med mig någon eftersom alla ska till landet. jag skulle även följt med panto men ändrade mig jag behöver vara hemma nog.
Annars ska jag väl bara ta't lungt i midsommar, vara med min kära granne alex förhoppningsvis och försöka träffa Simon&bjerke och dom.
Aja mamma ropar måste till centrum, även sabbe kommer hit idag ska hjälpa henne med sina jeans.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0