En elegi för alla sorger den där hösten handla om

En elegi för alla vägar som vi inte vandrat än
För en tid som bara går och aldrig kommer igen

Panto&Sofie&Linda&Jennifer&Linda&Stina, jag är lycklig med er vid min sida.
ni får mig att göra saker jag annars aldrig gjort, tack för att ni finns, tack för att ni står vid min sida.
Gårdagen var ganska livad om man säger så, Panto kom hem till mig efter hon spelat match, då vi bestämde att åka till Uttran för att bada tillsammans med Sofie&Stina&Linda, väl där hoppade vi i, haha usch så kallt.
Var där ett tag och åkte efter det till Rönninge och beställde mat, var och handlade glass också, mys!
Gick upp till Panto där vi åt, hoppa lite studsmatta, spelade Guitar Hero och sjöng Singstar haha.
Åt glass och fixxade oss lite grann, sen gick vi till Rönninge Skolan och mötte Nano(?) då vi gick till bryggan för att åka till nån liten ö för ha brasa och sådant, så grabbarna fick ro oss dit och hem haha.
Sofie&Jag tog oss ett kvällsdopp, hur skönt som helst! även nano bada med oss haha, slutade i krig :)
Bytte om värmde oss vid brasan osv. mys!
Rodde hemåt igen och stanna hos Marcus ett tag, haha där vi fick lite "mat" haha och cola osv!
Drog även till Andy ett tag, där Fredde,Karin+2 tjejer, Aksel, Zigge och nån annan snubbe haha.
ja kom hem lite sent men men det är ju sommarloov haha!

Idag så ska jag&panto&linda iaf snart iväg och bada vid stenen haha, ska bli skönt.
Sen ska jag troligtvis vara med Hoffe(?) får se hur det blir med den saken, men jag hoppas iaf :)
Nu ska jag däremot ta ett par bloss och byta om osv.
höres sen ;) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0