:)

jag var så himla taggad på Kent&Thåström idag men dagen har varit fullspäckad med saker.
först var vi och storhandlade massa, och åkt runt lite jag&pappa dåra, och endel grejer är för privata att ta upp (a).
det kommer med tiden iaf. (kanske)
jag&pappa gjorde väldens godaste middag idag åh! lövbiff&potatisbollar som jag kallar det och en as god sås!
åh gud jag dog haha=D mat älskare jag är..
aja var och hyrde massa filmer med pappa sen as mysigt och köpte goodis hihi:D
så vi hyrde filmerna; American Gangsters, Arn och ; Härmed förklarar jag er chuck och larry . typ
haha chuck&larry filmen är iaf. as rolig! haha
Men ja ikväll får jag besök iaf. hihi mys!
och imorgon ska jag träffa ERIKA, överlycklig men innan det kanske jag träffar M i stan för en fika eller så.
får se, men nej nu ska jag kolla film igen tills besök kommer.
Trevlig fredag på er sötnosar :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0