falken

halloj!
liten uppdatering om gårddagen som var lyckad!
jag åkte och mötte Sofie i tumba stn där vi tog bussen upp till Andy, väl där så var nåra snubbar.
efter en liten stund så kom David.ö & Asplund dit, haha lite kul.
sen drog dom för köpa godis men kom aldrig tillbaka haha, så vi körde ölspelet&Konsekvens.
Sen kom Mickis+nåra tjejer dit, jätte gulliga tjejer faktiskt inte sådär bitchiga och så.
Men ja i princip var hela kvällen lyckad tills två personer var förjävliga o det spårade ut lite, så då kom Alex&dennis till min räddning för en stund sen gick vi tilbaka för hämta alla grejerna sen tog vi bussen och där hoppa alex&dennis på.
och vi drog hem till dennis för att sova, men kollade på Beck film innan men sen vart det sömn.
as skönt, men sent vart det.
vi kom ju först till dennis vid kvart i 6 tiden haha, och vaknade vid kvart över 11 av pappa som ringde-.-
så jag&sofie lät grabbarna sova och drog till tumba där pappa hämtade oss, skönt!
var på gula villan snabbt och hyrde en film, så de är skönt iaf.
och nu är jag hemma och ska ta mig en dusch sen åka och spela minigolf med pappsen och käka ute.
jamii är hungriii! haha
Ja det var min kväll& min morgondag.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0