föralltid

Till den som betyder lite mer 2007-05-09 20:13

Jag tror att jag vet mer än vad du tror att jag vet , eller så är det bara jag som tror det? Jag vet inte jag kan inte vara säker på sådant jag kan ju bara tro. Men jag vet något jag bara inte kan tro eller det är klart , vissa saker är man ju lite osäker på men det här är jag säker på och jag vet att jag vill. Jag vill vara ett stöd för dig livet ut och jag vill hjälpa dig, jag vill veta allt om dig och dela tårar och lycka med dig. Jag säger det igen, jag vill det och jag hoppas så mycket att det blir så, du och jag i ett. Jag vet inte vad du vill, där har vi en till sak jag inte riktigt vet. Du har ju andra som är som jag och kanske mer där till. Det sårar mig vissa gånger men samtidigt slår det mig att "jag är ju inte heller oskyldig jag har ju också andra". Och jo det finns andra som betyder grymt mycket och ni som verkligen betyder har ju något speciellt som man fallit för. Det du har Jenny, det är något som inte många andra har, du kan stötta andra genom livet utan att du själv någon gång får prata ut sådär på riktigt så att det tillslut blir jobbigt att prata och tårarna bara rinner som floder. Du har det så mycket svårare än mig och jag vill så gärna hjälpa, men jag kan inte föreställa mig hur det är att vara i dina skor. Jag vet att du tycker att det är svårt att prata och att släppa ut sånt som du håller inne och har gjort så länge. Men den dagen du känner dig redo för att släppa allt, snälla kom då till mig jag lovar att jag ska lyssna och sedan ska jag göra det du vill att jag ska göra. Du kan komma nu, imorgon om ett par år eller strax innan vi dör. Du är välkommen när som helst för att prata eller bara "vara". Det finns en till sak jag måste säga att jag vet innan jag avslutar den här texten och det är att jag älskar dej Jenny Renholm vad som än händer. Inget kan gå så snett så jag ska kunna ångra alla år med dig inte ens om du dödar mig.Jag kommer förlåta allt, så mycket älskar jag dig.


jag vet inte men den här texten har jag sparat ända sen jag såg ditt inlägg.
den är ett år gammal, men betyder så himla mycket för mig.
så mycket kärlek du visade genom texten finns inte i någon annan text jag någonsin läst.
jag är överlycklig att jag har dig.
Så Jennifer Frejd, tack för allt du någonsin gjort för mig.
Jag kommer i all evighet att stå brevid din sida och stötta dig oavsett vilka beslut du än fattar.
du är och varit och förblir en av mina absolut bästa vänner.
jag älskar dig till mitt sista andetag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0