fyfan asså

Jag hatar mig själv för att behöva skriva det här, men ni är precis likadana svin allihopa.
Inget mot er kära läsare utan det har hänt endel skit nu på sistonde.

Tjabbatjabba
är inte på bästa humöret för jag har inte sovit på ett och ett halvt dygn.
jocke&panto kom hit igår, käkade och drog till rönninge för hämta dricka sen till tumba på krök.
det var kul ibörjan tills jag "flippa" ur, allt kaosade. inte mina problem, det är ditt för du orsaka allt.
och fick mig att inse att alla är lika patetiska&äckliga, finner inga ord för det här.
kom hem klockan 6 på morgonen med jocke&sofie rätt full sen bråk vart det med panto  på morgonen.
aja, orkar inte mera om det.
drog iaf. till allsång på skansen som var super duper lyckat trots inge sömn i sig!
haha jag&linda var på akvariet och massa grejer haha as kul.
och håkan.. jag älskar dig! du är världsbäst, jag är lycklig när jag hör dig.
fyfan asså K Ä R L E K  i högsta grad.
nothing else matters!
Aja orkar inte berätta mycket förutom vi hade bra sittplatser och allt vart lyckad.
är hemma nu halv 12 och ganska seg, ska sätta på en film nu och stänga av datan&luren för ett tag.
jag pallar inte, bloggandet går skit nu tills allt löser sig.
de märker ni.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0