i never meant to be so cold

förlåt panto jag har sviktit dig massvis av gånger och drar istället en lögn förbi för jag vill inte att du ska veta sanningen, för jag vill inte ha medlidande jag vill inget annat igentligen än att du ska veta allt.
men det går bara inte, jag kan inte låta dig bära på det.
förlåt verkligen, vilka beslut vi än fattar så är det alltid du min bästa vän


What I really meant to say
Is I'm sorry for the way I am
I never meant to be so cold
Never meant to be so cold
What I really meant to say
Is I'm sorry for the way I am
I never meant to be so cold
Never meant to be so

Cold, to you, I'm sorry 'bout all the lies
Maybe in a different light
You can see me stand on my own again
'Cause now I can see


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0