i'll never love again

då alla andra sover hemma och man hör grannarna skratta och lyssna musik och ha allmänt kul, då sms:en kommer hit och dit,då ett oväntat sms kom från den personen jag aldrig trodde skulle höra av sig igen, gjorde det.
det är just då när jag tänker på allt då jag blir förvirrad, förvirrad av mina tankar.
är allt mitt fel?
är det mitt fel att det tog slut?
är det mitt fel att dom inte umgås längre?
är det verkligen meningen att det ska vara dom?

åh, jag vill bara att allt ska ordna sig och jag vet att saker och ting kommer ordna sig sålänge du finns vid min sida.
men släpper du mig nu så släpper jag det här, allt jag engång kämpat för.
för då faller krigaren.
och jag vill inte att sagan ska sluta såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0