I'm yours

jag är föralltid din

kvällen spenderade jag med mina kära vänner ; jennifer,panto,linda och söta sofie.
innan alla kom så var jennifer här först så vi tog en öl på balkongen och pratade sen kom linda och då gick vi 3 till maxi för handla lite inför kvällen.
sen kom dom andra och då grillade vi marshmallows och käka chips och drack läsk hihi och pratade allmänt.
vid 00.10 så drog vi oss hemåt och nu sitter jag här överlycklig för det blir troligtvis Metaltown med Andy och lite annat roligt folk även sofie som jag räknar med =D ska bli så satans kul så nu har vi kollat in priser och allt så får hoppas på att andy kommer ifrån jobbet för dagen !
hihi, men ifrån det då, så ska jag nu ta ett bad, sent? ja vet..
men känner inte mig fräsh direkt så,
Snabbt schema över veckan;
Måndag= okej inget planerat
Tisdag= skolan för tömma skåpet-.- sen kungsan med brudarna för kolla fotboll
Onsdag= Jobba
Torsdag= Jobba halva dagen sen handla presenter åt mami
Fredag= Fira Mamma <3

Sen måste jag såklart träffa älsklingen någon dag, men det får klämmas in någonstans.
Nej nu väntar badet sedan sängen.
God natt
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0