jag saknar dig

jag var och besökte hemma hos dig idag, jag var i rummet där du brukade hålla till.
det är tomt där, men allt är precis som du lämna det.
men snart ska dom lämna allt, till ett försök att gå vidare utan dig.
jag och din mamma var även på platsen du befinner dig på idag.
det var vackert, precis som du var.
dom är där nästan varje dag och lägger ett par ord.
men jag tror du ser hur vi lever idag, endel har gett upp och vissa kämpar på.
jag är en av dom, men har gjort många dumma saker på sistonde som du säkert sett.
förlåt mig.
jag ska bli bättre på att besöka dig, men det är svårt.
alla minnen kommer tillbaka, jag ska göra mitt bästa, jag lovar.
du är saknad utav mig och många andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0