jobbigt läge

åh vad jobbigt, virus på datan vilket gör mig på bajs humör och innebär att jag måste rensa datan jobbigt jobbigt.
aja vad gör man inte för sin älskade data, kommer offra ett par timmar för det här nu.
iaf idag har jag inga större planer än att glo på fotboll med grannskapet och ta nån öl och hejja!
har laddat upp rejält asså! wihu
sen blir det bara lungt, imorgon däremot ska jag vara "barnvakt" och tjäna in lite cash som behövs höhö!
härligt värre, men nej nu ska jag rädda datan och sen blir det fotboll hörs sen!
föressten vilka tror ni vinner? sverige-spanien
PUSS

Kommentarer
Postat av: Kalle Axelsson

Hejsan vad fin blogg du har, den ser välgjord ut! Jag lottar ut två extremt fina parfymer från vyes rocher gratis! (jag fick dom som sponsor saker och ger bort dom!) om du säger till flest andra bloggare att komma och klicka så har du mycket mycket stor chans att vinna.

2008-06-14 @ 15:17:27
URL: http://topnoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0