längtan

åh det finns så mycket att göra men de känns som tiden inte räcker till fast jag har all tid i världen!


- jag vill att någon nära en ska fylla år så man kan klä upp sig, köpa presenter och allt det mysiga.
- jag vill och jag ska se SATC filmen!
- jag måste i veckan klippa av håret ett par cm och färga håret brunt
- jag längtar till Allsång på skansen, älskar det!
- jag vill inte jobba på torsdag men jag måste-.-
- jag längtar efter värmen då man kan dra på shortsen igen
- jag längtar till Gotland med min bästavän Panto !
- jag vill o måste fixxa ihop en tjejkväll, så många jag saknar!
- jag vill att familjen, kärleken och vänskapen allt ska ordna sig.


som ni ser haha jag vill mycket och så, haha!
kände att jag behövde det här haha, inte ett dugg intressant men men

Kommentarer
Postat av: sabrin

Jenny, jag fyller år snart ;) den 30juli <3

2008-06-22 @ 14:39:31
URL: http://sabbesabbe.blogg.se/
Postat av: jen

YEEEEEEEEY :D haha typ en månad men iaf:D

hihiihih:D <3

2008-06-22 @ 16:15:12
URL: http://onesecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0