last summer

halloj!
idag har jag varit i Nyköping hela dagen, men vaknade på ett ganska surt sätt.
vart väckt vid 11 tiden av mamma som aldrig riktigt gav upp utan verkligen plågade mig upp ur sängen.
aja gick väl upp käka frulle och drog på kläder och satte på glajjorna och så åkte vi till farmor&farfar för att hämta dom.
väl i nyköping så gick jag&jessica nästan direkt och sola som jag gjorde ända tills middagen så särskilt social var jag dock inte.
kom hem runt 7-tiden och satte mig direkt och pluggade med engelska, huh snart klar hoppas jag får mitt VG imorgon.
får göra mitt bästa!
fick tanken att det här är sista veckan inte ens det tillsammans i kunskapsskolan sen är det slut föralltid.
efter sommaren börjas det om på nytt, ´fyfan vad hemskt.
kommer verkligen sakna alla underbara 9:or.
aja snabbt veckoschema;
Måndag: Sista vanliga "plugg" dagen som dom flesta kommer slappa förutom jag.
Tisdag: städning&utvärdering och fotboll mot lärarna
Onsdag: Basgruppens dag, Djurgården=picknick efter det drar vi till Grönan
Torsdag: Avslutning :'( , hem och äta jordgubbar precis som alla andra avslutningar sen mot kvällen brosjön med många från 9an som innebär musik,bad och dricka gott.
sen SOMMARLOV!

Ja ni ser det är inte mycket kvar nu asså, tiden går fort då man har kul.
jag saknar allt redan<3
aja dags för dusch sen plugg.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0