lördaag

dödstrött

Vaknade för typ 20 min sen av mina föräldrar somväckte mig ör dom skulle iväg och handla present osv.
då drog jag upp mig ur sängen och gick upp, sitter nu här och ska snart göra frulle och sen hoppa i duschen och fräscha upp mig lite. Sen ska vi iväg till Farmor&farfar och fira farfar som blir en gammal gubbe nu :D haha!
Igår vart det inte sent heller haha, pinsamt men vadå är man trött så är man.
Idag efter vi varit o firat Farfar så ska jag nog försöka hitta på något kul, som sagt tompan och dom vill dra med mig ut.
Men får se hur det blir med den saken, eller så kanske det bara bli ännu en seg dag hemma.
Kommer nog igång igen under veckan.
På fredag fyller mamma år haha fredag den 13:onde, hoppas inget olämpligt händer ...
Och på måndag fyller Bjerke år, så ska väl leta present då eller imorgon tro.
men vad ska man köpa till honom och till mammsen?
Hm får väl hitta på något, aja nu ska jag bränna en skön cd sen blir det frulle för magen skriker..
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0