måndag

god kväll på alla er söta läsare!
jag är dålig på att uppdatera när dagen är fullspäckad med saker.
som idag, sov ut ganska rejält vilket var super skönt, men vart väckt av mamma vid 8 tiden för hon trodde att min hamster var allvarigt sjuk så då gick jag upp och skötte om henne. nu ikväll mår hon jätte bra och äter som hon ska och så.
känns super skönt!
sen kom min kusin alexander hit, så vi har tagit det mest lungt.
vart i tumba en snabbis sen vart och storhandlat med pappsen.
och nu ätit och sådant, ska dricka kaffe snart sen glo film.
så inget mer bloggande ikväll tror jag eller får se helt enkelt.
Men nu ska jag vara social och sådant,
om inte det blir något mer för idag så hörs vi imorgon.
P.s Alex&Dennis är helt underbara och bättre killar får man drömma om!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0