mörk som natten

...haha ska berätta lite snabbt vad som gjort att min dag gått så himla fort.
sprang eller nu ljög jag sprang gjorde jag inte, men jag tog mig till centrum och köpte mig en hårfärg&tidning, hyrde även filmen National Treasure 2(?) typ för jag inte sett den haha!
kom hem städade rummet, åt middag med familjen, solade i 25 min underbart!
kom hem och färgade frillan, tog en dusch efter det och fixxade mig och håret vart väldigt bra enligt mig,
lite ovant men men haha, drog till centrum igen för möta syrran va med henne ett tag innan jag drog hem igen.
och satte mej med farsan för att kolla filmen som var vääldigt bra!
Och nu sitter jag här och snackar med lite folk på msn och smsar även lite imellan åt.
aja ny dag imorgon, har endel planer.
nu ska jag stöka ner i köket lite är smått hungrig..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0