nakenbad mitt på dan

vilken härlig dag va?
själv så sov man till halv 1 idag sen gick ja upp och då ringde panto&linda att vi skulle dra o bada.
sagt som gjort, dom cyklade ner mot hallunda brygga och "lilla" jag satt där bak och fick skjuss haha.
det var lite små kyligt i vattnet till en början men det funka finemang, tog sig ett par dopp.
Även fick panto idén att vi skulle ta ett nakenbad, sagt som gjort så simma vi nakenfisar runt i vattnet haha!
härligt härligt, det är livet :)
Sen hem igen och åt mat och ska hoppa nu i duschen sen palla mig till maxi för köpa engångsgrill och sånt, kväll med tjejorna idag så vi hörs imorgon bloggen om jag inte blir alltför sen ikväll
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0