panik

jag har inte handlat på ett bra tag nu känns det som eftersom balen och allt varit ivägen och pengar har gått åt ena och det andra hållet så har inte plånboken räckt till för att handla vardagliga kläder till mig.
så på måndag kommer lönen och då blire handla lite iaf med min kära vän Jennifer.
måste köpa
- Skor, tunika, t-shirts/linnen, shorts, klänning, underkläder/ större töjning till örat och sånt shit
Och även tyg, tänkte sy mig en klänning men har svårt för vad för färg den ska ha..
det riktar sig mot lila skulle jag tro, får kika på måndag i lite butiker o se vad jag hittar för spännande.
så jag är helt beroende av att handla just nu känns det som.
jag har egentligen inget stort behov att måste köpa, men känner ändå att jag vill vill, nu när jag ändå tagit ut semester lönen så är de ju extra klirr i kassan, men måste även spara en del. damn it, aja på måndag så får ni veta mer vad som inskaffades.
Några ideér på roliga affärer? sugen på något nytt än bara h&m liksom o dom dära.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0