saknar oss

jag såg framemot regn, men nu när det regnar vill jag inget annat än ha sol.
eller vill jag verkligen det?
det är ju skönt att gömma sig under täcket och hoppas på bättre tider.

Skulle umgås med Jennifer osv idag men nu får jag se eller kanske ja vet inte.
sitta hemma och ta det lungt brukar vara bra, ska upp tidigt imorgon igen så kanske bäst att lägag sig tidigt idag också.
lång dag imorgon, jobbar till 5 hemma vid 6 och ska träffa älsklingen hoppas jag eller vi sa att vi skulle det så då ska vi väl det =D finally!<3
Ska även baka imorgon lite och sådant innan mamma's födelsedag på fredag haha fredag den 13, passande? nej.
Så baka ska jag göra imorgon för annars är oturen på min sida haha!
men ja nu ska jag iaf käka sen bädda sängen som ser ut som en kalabalik massa kläder o skit på.
så PUSS så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0