sent

...jag är uppe sent, baraför jag inte kan sova..
jag har försökt, men det går inte tankarna bara snurrar runt i huvudet.
så satta mig här och till min stora förvåning var koffe inne så det var lite snack, skönt att snacka med någon.
så nu sitter jag här och väntar på att bli lite trött iaf. för imorgon ska jag&pappa upp tidigt.
hoppas på bra väder också, måste förbi skärholmen en snabbis nog.
sen vill jag fiska men frågan är om jag orkar(?)
jag&erika funderar på country restivalen att dra dit med robban&chrille dom är ju 18+ så de är ju skjuss och bärs o allt.
men ah och så ställde jag in träffen med M, tråkigt nog det får bli i veckan om han får tid för det.
nej nu väntar Håkan HGellström på att få spelas på datan;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0