ser du att jag skrattar?

haha hejhej igen
idag har dagen varit fullspäckad, var först och handlade en massa med mamma, sen skulle vi till hallunda för att träffa janne+lite annat folk. och handla mat och sånt till djuren, sen mötte jag på anna där och då gick vi till lindex för handla lite smink, och det sjukt galna är när jag stod i kön så stod en barnvagn brevid mej en dubbel för två st barn som satt där typ 4 års-åldern, ah och jag var helt osminkad och hade jeans+tjocktröja och pannband och gympadojjor på mig och en kvinna frågade mig om jag kunde flytta på min barnvagn!
jag höll på dö, här är jag 15 bast och skulle ha två barn hahahaha gud asså.
efter det kom Amin till centrum och mötte upp mig och vi gick til matnära och handla sen tog vi oss en promenad och prata om allt mellan himmel&jord, mysmys.
sen gick jag tbx till centrum för att möta upp mamma och dom, var där en stund sen hemåt igen.
käkade o så, sen gick jag ut med niklas en stund och även erik kom sen var vi ute ett tag och hade damp typ haha, och sen skulle jag försöka skjussa erik på han's cykelstyre men ja de gick inge bra så de var jag som fick sitta på styret haha as läskigt men skjuss hem är aldrig fel:)
aja nu ska jag kolla film, lång dag imorgon-.-
haha PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0