shet asså

ska jag skratta eller gråta? så jävla besviken på er båda

Lite planer för vecka:
Måndag- Ungdomsmottagningen med sofie sen skärholmen sedan ska kusin slagga hos oss till onsdag.
Tisdag- Vara med kusin, bada och basta och sånt kul
Onsdag- Kusin åker hem, Jag&Joakim + lite annat folk ska se SATC filmen, mys!
Torsdag- Träffa Johan förhoppningsvis
Fredag- om inget planeras så ska jag vara med Putte iaf.!
Lördag- Kolmården med familjen osv.

Ja, kommer det upp mer saker så får de mer än gärna planeras in! hihi
Aja ikväll ska jag iaf kolla på en sexmissburkares bekännelser som är baserad på sann berättelse.
ballt sen blädda till fotbollen lite också.
men nej nu väntar Tv:n och glass!
Juste jag förlorade idag på minigolf... haha men kul var det!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0