sommarlov

jag har en förälskelse till solen

efter avslutningen idag var vi i familjen och storhandlade en massa grejer.
sen kom vi hem och fixxade och donade allt så fint så!
cyklade sen tillsammans med linda till slagsta där vi låg och sola, tog oss årets första dopp och käkade jordgubbar!
kom hem ett par tim senare då jag och pappa grilla och sånt, usch så skönt.
tog mig ett långt bad efter det och sitter nu och typ halvsover, tror jag ska sova strax ska upp tidigt imorgon har tvättstuga  -.- sen ska det ju vara fint väder så då kan man inte sova!
då blire steka hela dagen är ensam hemma imorgon ett tag, skönt!
men gud va pinsamt men starkt att va hemma då alla andra super och allt på avslutningsdagen och ska sova nu 22.20 shet pommes!
AJA god natt
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0