söndags planer

somsagt det är mycket jag vill få gjort och få göra och andra saker vill jag inte ens göra.
men imorgon är det söndag en dyster dag som faktiskt kan bli kul, eller?
haha, aja lite planer för morgondagen, får se om jag gör allt då bara..

- Städa rummet + hos hamstern
- Ställa saker o ting till rätta som jag nu sabbat
- Köpa hårfärg och fixxa till frisyren
- Vara med Mimmi(?)

ja lite planer baraför att.. haha jag vet inte själv för att ha något att göra antar jag.
idag har jag däremot inte gjort ett skit, va med alex&dano ett tag, snackat/smsat med massa som med panto&jennifer&hoffe&syrran& ett cp haha!
och kollat film med pappsen, mys!
aja nu väntar sängen typ, god natt!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0