sötaste av alla

inatt kom min underbara mamma in till mig då jag inte kunde somna för att kolla att allt var bra.
som jag trodde men vi pratade och kom fram till att jag inte kan somna för alla saker som hänt på sistonde.
så stora förändringar & så mycket falskhet, ja allt har blivit en vändning.
jag kan inte acceptera allt, det är det som håller mig uppe om natten.
så idag fick jag en present av mina föräldrar, glad vart jag som tusan och öppnade det fina rosa paketet och där fanns ett smyckenskrin och inut i den ett strassarmband&halsband och 500:-
tack så himla mycket, jag älskar er!
det är såna stunder då man inser hur bra man egentligen har det som har sina föräldrar<3
sen kom stina på kvällen vart mest tjejsnack om allt mellan himmel&jord, kändes underbart.
kollade även på scary movie 3 och käkade smått&gott, och sen tog hon bussen hem.
och nu är klockan för mycket haha eller inte, men ska borsta tänderna och sådant nu.
har massa saker att göra imorgon.
puss&god natt på er.
p.s jag ser att besökare har ökat kraftigt i antal, så kom igen vad ska jag blogga om.
suger på sånt men gör mitt bästa!


Kommentarer
Postat av: S

jag tackar för den kvällen, du vet själv hur mycket det hjälpte

jag älskar dig

2008-07-06 @ 23:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0