stay with me

15.32
god eftermiddag eller vad man nu säger....
haha, iaf. skulle ut idag igentligen men nej det blir inte av för mina kära vänner Panto&Joakim ska sova över här inatt,
så det blir nog film+sådant.
ska ju upp super tidigt imorgon för att få bra platser till Håkan Hellström imorgon!
K Ä R L E K  T I L L  H Å K A N  H E L L S T R Ö M
det börjar vankas kärlek bannemej!
Aja så idag ska jag inte göra så mycket, förutom fixxa sänglakan och sånt färdigt och fixxa rummet klart.
och ska ut också en stund med tha grabbz haha!
Aja nu ska jag fixxa&dona innan mammsen d ö d a r  mig för mitt rum är stökigt IGEN.
förjävligt asså, men puss på er!
föressten ska någon utav er till allsång imorgon? mer sommarkänslor får man leta efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0