this party only has room for one bitch,

midsommar firande igår då haha.
endel hände, var med sabbe ett tag också och fixxade henne's jeans lite.
åt middag med familjen&fikade hos farmor&farfar, gick ut med jovana ett tag och sen var jag o träffade sabbe en snabbis, då även igge,klarre,dawe&patrik dök upp.
Drog hem och ut igen för att möta Amin en snabbis och sen för att dra till Niklas på hans krök typ.
igge kom och hämta mig halvvägs och väl där bjöd igge mig på ett par groggar och nykter var nog inte någon helt, haha herregud asså. fick massa gott skratt i mig och sådant, haha.
dom som var där var; niklas saulo alex dano dawe igge patrik jerry eriiiiiik carro&lisa, haha ja men det var kul.
lunkade hem vid 3 tiden (?) med min kära vän erik, haha var hemma vid 4 haha för sista biten fastna jag väl nånstans haha aja, men en sak jag jämt tänker på dagen efter. varför man alltid är ärligare när man druckit än när man inte druckit, okej de är väl för man inte skäms och skit. men egentligen är det sjukt ju, men men.
idag ska jag vara hemma iaf. städa rummet behövs och sen bara sega.
har lirat fotboll även idag HAHA jag suger på det, så kan ju inte säga att jag är bäst i sverige -.- haha!
men jaja dags för annat nu
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0