To face the fear but not feel scared

jag vet inte längre.

Hejhej =D
tidag idag då som var en väldigt kort skoldag för min&sofie's del, tog oss en sovmorgon och segade riktigt rejält på morgonen, vilket var super skönt!
väl i skolan hände det inte mycket asså, gick runt hjälpte alex med hans rest osv.
åt sista lunchen i kunskap, vilket kändes en aning sorligt, men vi skålade iaf för alla år tillsammans!
jag&Sofie&Joakim&Linda och Emily, efter det gick vi gemensamt till fotbollsplanen för att se lärarna spela mot eleverna, lärarna vann med 2-1, jaa så . haha aa :P
Efter fotbollen tog jag bussen hem som avnligt låg och solade ett tag, sen kom Hoffe&Jimmy hit och vi segade gaalet,
eller dom höll på med min leksakshelikopter ja ni vet en sån man styr och så haha!
var ute också sen gick vi o handla osv. sen rörde vi oss mot bussen där vi även mötte Jessica som skulle med bussen.
Sen sa vi hejdå och så, usch vad jag älskar dej älskling<3
och nu hemma, ska sy in min klänning sen städa lute sen ta ett varmt långt bad.
och om jag hinner åka till tumba för möta sofie en snabbis!
Djurgården imorgon med klassen för picknick haha efter det drar vi till Grönan, yeey haha!
Ska bli kul, hoppas det inte blir som förra gången.. haha !
Aja dags för börja sy nu och så, avslutning på torsdag också! wihuu
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0