trött tröttare tröttast

hallohallohallo
jag är helt slutkörd av hela dagen, var uppe tidigt och drog iväg till Sundbyberg föratt jobba.
sjukt tråkigt och sjukt jobbigt, kunde inte somna inatt så det gjorde allt jobbigare.
slutade 6 och hade en 1 och ½ timme's rast idag som jag då passade på att åka in till stan snabbt för att luncha med min kära vän Erik som bjöd gulligt gulligt, efter det gick vi till h&m snabbt för att köpa bikini underdel till mig samt bh&trosor, och sen till punkt shop för köpa töjning. sen skiljdes vi åt och jag drog och jobba igen.
kom hem vid halv 7 tiden för min mamma hämta mig, så är helt död och slängde i mig käk och satte mig fort vid datan för att se vart ja kommit in på för gymnasie men de hade inte kommit än.. besviken.
haha aja nu sitter jag iaf här och har storstädat rummet även och väntar på att stina ska komma hihi.
ska möta upp mamma nu för hon har storhandlat mumsiiigt!
bloggar senare när stina varit här osv.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0