höhöhö

Regler :
sätt på din musik så att det spelar blandat
klicka på nästa knappen efter varje fråga
använd sångtiteln som svar på frågorna INGET FUSK!
få 10 personer att leka det här

1. Hur mår du idag?
wait and bleed (slipknot)
2. Kommer du komma långt i livet? 
summerlove (unknown)
3. Hur ser dina vänner dig?
Rebel yell (Lukas Rossi)
4. Kommer du gifta ddig? 
Rock away (Lazee)
5. Vad är ditt livs themesong? 
Catch my fall (Billy Idol)
6. Vad är ditt livs historia? 
Cashen dom tas (Latin Kings)
7. Hur är skolan för dig?
Getting away with murder (Papa Roach)
8. Hur kan du komma framåt i livet? 
The pretender (Foo fighters)
9. Hur kommer imorgon vara? 
The prayer (Bloc Party)
10. Vad är det bästa med dina vänner? 
The mirror's truth (In flames)
11. Vad finns i lager för nästa vecka? 
I'm so sick (Flyleaf)
12. Vilken låt beskriver dig bäst? 
Did my time (Korn)
13. Hur är det med ditt liv?
Famous last words (My chemical romance)
14. Vilken sång kommer spelas på din begravning? 
My december (Linkin Park)
15. Hur ser världen dig som?
Colors (Crossfade)
16. Kommer du ha ett lyckligt liv? 
Somebody told me (The Killers
17. Vad tycker dina vänner om dig? 
Cocky (Kid Rock)
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Paradise city (Guns N Roses)
19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? 
Dance with me (The sounds)
20. Har du en djup och mörk hemlighet?
Vi vet hur det känns (toppen något)
21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig? 
Jag smyger ut (Byz)
22. Hur kan jag göra mig själv glad? 
Lips like morphine (Kill Hannah)
23. Kommer jag någonsin ha barn?
Misery business (Paramore)
24. Vad är några bra tips till mig? 
Inga problem (Snook)
25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Almost easy (Avenged Sevenfold)
26. Vad är min danssång? 
Hit me (The Sounds)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0