vad vore jag utan dina andetag?

välj dina vänner med omsorg

Tjabba tjena hallå
nu sitter jag här hemma och dricker cola och rapar här i mörkret och chattar^^ nörd i knoow.
whatever, va ute med amin&jennifer idag en stund skönt som satan, då amin intala mig&jennifer att pröva på thaiboxning, efter en stund så lyckades han. VI SKA PROVA PÅ THAIBOXNING
fatta jag och jennifer? HAHA önska oss lycka till
efter det drog vi upp till jennifer och kolla på frusna män söker kärlek (?) och satt och snacka och käka lite smått o gott, drog vid halv 12 hemåt och är nu här påvägen hem träffa ja lite bekanta ansikten vilket var lite kul.
aja ska väl hoppa i sängen om en stund, och p.s jag saknar igge&jakob väldigt väldigt mycket!
ni har mitt hjärta grabbar<3 kom hem
nu ska jag fortsätta tönta mig
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0