vi tog oss igenom allt

tjabba!
Måndag idag feta skönt, absolut sista betygsättning idag, och jag klarade det!
fick reda på mina betyg som då inte var uppmuntrande för 5 jävla öre så de var surt!
Aja redovisade eng osv. gick helt okej haha
Efter vi var klara med allt drog vi oss till Tumba jag&panto&sofie och mötte koffe som handla cigg åt oss efter det drog vi till donken för köpa glass och ramlösa. tillbaka till skolan där man var typ 5 min sen jag & sofie ut för och sätta oss där ist. efter det drog man hem och städa upp lite och sånt sen drog jag till Tumba för att möta sofie.
drog till Koffe's gård o av med han och panto, chillade där och sen hade jag&koffe krig så nu har jag sår och blåmärken   -.- hahah ja får skylla mig själv!
Efter det drog jag och sofie mot mig o va med erik&niklas ett tag sen hem till mig igen.
käka middag, och sen hoppa ja i duschen och väntar på sofie ska duschat sen ska vi käka glass i stora lass och kolla film sen sova :) skola imorgon men lite sovmorgon klämmer vi även in ganska slappdag städning&utvärdering sen kolla på lärarna då dom ska möta eleverna på fussboll;)Sen ska jag träffa älsklingen som jag saknar så gaalet mycket<333
Juste gullig som jag var idag var jag och köpte en ros till mamma som grattis till nya jobbet hihi
aja dags för att ta fram lite glass o allt höhö!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0