25/5

Hej på er!
Hur har eran dag varit? bra hoppas jag.
Min har däremot varit hel skön, firade mamma's morsdag med lite presenter osv.
sen gick vi hem till Farmor&Farfar då vi blev bjudna dit på middag, härligt.
en del tårar fälldes av ena och andra orsaken, inget jag vill gå in på direkt.
så jag gick därifrån tidigare, var och handla cigg sen följde jag med Jovana en bit mot norsborg och vände sen hemåt igen, men såg en glad Amin på balkongen så frågade om han kom ut en stund vilket han gjorde.
Gick till matnära och runt och upp mot mig där vi satt ett bra tag och snackade om allt mellan himmel och jord.
vilket vi brukar göra, känns så underbart att ha honom.
Jag kan säga såhär är det verkligen någon jag vet som alltid kommer stanna kvar så är det han, gud vad jag älskar dig människa! du har hjälpt mig igenom så mycket och finns alltid till hjälp och dina armar är alltid öppna.
Tack gud för att du finns<3
Sen gick vi båda hem till oss själva, kom hem och sitter här nu och typ ruttnar haha.
så tråkigt, men ska snart plugga med det sista.
Imorgon sen ger jag upp med plugget, fuck kunskapsskolan!
haha, aja dags för en snabb dusch sen plugga.
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0