29/5 <3

hann inte slänga in något inlägg igår, fy skäms på mig.
aja lite snabbt, var i skolan som vanligt dåra men tog en liten sovmorgon och mötte sedan Fredde&Alex, gick till matnära och handla sen tog vi bussen till skolan.

Skoldagen var inte lång, efter skolan tog jag&linda bussen hem till hallunda och gick till min farmor&farfar lite snabbt och hämtade armband, tack farmor<3

gick sedan till linda föratt hämta klänningen osv. kom till mig och stekte i solen nästan 2 tim, underbart.

sen kom panto, tog mig en dusch sen började vi alla fixxa oss, eller syrran min hjälpte mig hih tack<3

fick hjälpa panto med sminket osv. men allt gick bra tillslut.

Sen ringde Viktor och sa att dom var utanför så vi gick ner och möttes av Viktor panto's kavaljer och jag min kavaljer Johan.s och gick ros av honom,aaw tack sötnos<3 och linda.s var även där hihi.

Där stod vi och vart fotade ett tag sen hoppade vi in i vårna döheta rosa limo haha!

Väl på balen så satte vi oss och åt buffé mat, very good och fick efterrätt.

sen var det dags att rösta fram kung&drottning och även prins&prinsessa, mys!

Admir&Malin blev kung&drottning och Johan.N&Frida Prins och Prinsessa :)

Efter ett tag var det dags för vals med Johan haha kanske inte gick så bra men ändå:D

Ja kvällen var fulll späckad med dans och allt man kan tänka sig.

tycker däremot riktigt synd om vissa som verkligen gjorde bort sig, aja ingen kommentar!

Alla var verkligen hur snygga som helst, gud va kul det var och se alla så fixxade och allt.
Nej så alla var vackra <3
Men vid 12 kom pappa och hämta mig,Linda och Josefin,

Bilder och massa annat om balen kommer imorgon antar jag,

nu ska jag och mina fossingar vila och sova ut rejält.

Så Puss så länge , mera kommer<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det dina kompisar som skämde ut sig :P ?

2008-05-30 @ 20:13:19
Postat av: jen

haha ja några utav dem haha:)men skämde och skämde ut sig kan man bokstavligen inte säga! ;)

2008-05-31 @ 02:16:28
URL: http://onesecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0